Tuntud Soome rõiva- ja tekstiilibrändi Marimekko näitus tutvustab ettevõtte  mitmekülgset toodangut ning  annab ühtlasi ülevaate ka disainifirma värvikast aja- ning eduloost. 

Marimekko on rahvusvaheliselt tuntud Soome tekstiiliettevõte, mille asutas 1951. aastal Armi Ratia, kes oli üks esimesi naisjuhte Soomes. Ratia oli hariduselt tekstiilikunstnik, kes kogus enda ümber loomingulisi ja eelarvamusteta disainereid: Vuokko Nurmesniemi tuli Marimekkosse aastal 1953 ja Maija Isola oli teinud Ratiaga koostööd juba 1949. aastast alates. Aastal 1969 tuli Marimekkosse esimene jaapanlasest disainer, Katsuji Wakisaka, kes sai endale peagi järglaseks Fujiwo Ishimoto.

Marimekko mustrid on algusest peale olnud äratuntava käekirjaga, disainerid said üsna vabad käed, et luua omanäolisi trükimustreid ja rõivamudeleid. Armi Ratia ei rahuldunud vaid kangaste ja rõivaste tootmisega, tema nägemuse järgi pidi Marimekkost saama elustiil.

Nüüdseks on Marimekko vanad mustrid taas populaarseks muutunud. 1950–1970ndatest pärit mustreid on kasutatud nii kangastel kui ka teistel toodetel.  Uued disainerid on toonud Marimekko loomingusse värsket ilmet ja uusi nägemusi. Ettevõtte praegune tegevjuht Tiina Alhuhta-Kasko on teadlikult Marimekko tegevust rahvusvahelisemaks muutnud ning laiendanud kauplusteketti on eriti  just USAs ja Aasias.